نمونه قرارداد کار بازاریابی (یک‌ماهه)





آقاي / خانم …………………… فرزند ………… شماره شناسنامه ………… عطف به درخواست مورخ //...13، اين دفتر موافقت خود را براي همكاري با شما جهت بازاريابي، ارائه خدمات و فروش كالا با شرايط ذيل اعلام می‌دارد:

1- وظيفه بازارياب فقط معرفي كالا و خدمات اين دفتر خواهد بود و شما حق دريافت هیچ‌گونه وجهي را از مشتري نخواهيد داشت.  

2- چنانچه تمايل به داشتن نمونه كالا داريد در صورت داشتن مشتري به صورت امانت بلامانع است و توضيح اينكه بهاي كالا اجتناب‌ناپذیر است، لذا قبل از اعلام قيمت قطعي به مشتريان خود، بهاي آن‌ها را با تلفن شماره ……………… از دفتر استعلام نمایید.    

3- در هنگام تماس و يا مكاتبه اعلام كد همكاري، الزامي است.    

4- مدت اين همكاري به‌صورت آزمايشي به مدت يك ماه از تاريخ  فوق‌الذکر می‌باشد.    

5- قبل از مراجعه مشتريان خود به دفتر، اسامي آنان را به مسئول دفتر اعلام تا پورسانت آن به‌حساب شما منظور گردد.

6- درآمد حاصل از ارائه خدمات يا فروش كالا به مشتريان شما، طبق توافق‌نامه می‌باشد كه پس از ارائه خدمات و پايان كار به‌حساب شما واريز خواهد شد.  

7- رعايت كليه شئونات اخلاقي و اسلامي و قبول كردن محل انجام‌وظیفه طبق نظر دفتر شركت و رعايت ساعت كاري. 

8- يك فقره سفته / چك شماره …………………… به مبلغ ................... ريال به عنوان تضمين حسن اجراي تعهدات بازارياب به مسئول دفتر تحويل داده شده است و آقاي/ خانم ……………………… بازارياب، كد شماره ……………… تمام موارد فوق را با دقت در صحت و سلامت عقل خوانده، و متعهد به انجام آن‌ها بوده و اعلام می‌دارد و اجازه می‌دهد و رضايت دارد كه در صورت رعايت نكردن هرکدام از بندهاي فوق از محل سفته / چك فوق به نفع شركت …………………………… جبران خسارت شود و نسبت به اخراج اينجانب از شركت اقدام نمايد و حق هیچ‌گونه اعتراضي را نداشته و خواهان هيچ حق‌وحقوقی نيستم.  

9- اين قرارداد رابطه استخدامي ميان بازارياب و شركت به وجود  نمی‌آورد.

  

     امضا و اثرانگشت بازارياب                              شركت ………………………………

 

 

 

 

یادآوری: نمونه سند/پیمان بالا تنها در راستای آشنایی فراگیر کاربران گرامی با چارچوب فراگیر این‌گونه اسناد است. ازاین‌روی درستی و ریزبینی درون‌مایه نوشتار بالا نشانه تأیید پیمان دان شاقول نیست.

بازگشت به فهرست پیمان‌ها