تا سالهای اخیر، کشورهای در حال توسعه پروژههای زیرساختی و خدماتی خود را با برنامهها و بودجههای دولتی تنظیم و اجرا مینمودند. مقامات دولتی، گاهی اوقات تحت تأثیر اولویتهای سیاسی، پروژهها را طراحی، اجرا و مدیریت مینمودند و پس از اتمام آن را به بخش دیگری واگذار میکردند. هر چند این روش کارا و پایدار به نظر نمیآمد، با این حال سازمانها و کارمندان دولت درگیر این فرآیند شده بودند و اغلب ظرفیت تکنیکی اجرای چنین نقشی برای آنان به وجود آمده بود. علاوه بر این جایگاه کارمندان و روابط آنها با جامعه، در کل بازتابی از قابلیت آنها برای اتخاذ تصمیمات مالی و تکنیکی، انتخاب پیمانکاران و ارایه خدمات بود.
مشارکت عمومی- خصوصی، پروژههای شهری، شهرداری،SWOT
تا سالهای اخیر، کشورهای در حال توسعه پروژههای زیرساختی و خدماتی خود را با برنامهها و بودجههای دولتی تنظیم و اجرا مینمودند. مقامات دولتی، گاهی اوقات تحت تأثیر اولویتهای سیاسی، پروژهها را طراحی، اجرا و مدیریت مینمودند و پس از اتمام آن را به بخش دیگری واگذار میکردند. هر چند این روش کارا و پایدار به نظر نمیآمد، با این حال سازمانها و کارمندان دولت درگیر این فرآیند شده بودند و اغلب ظرفیت تکنیکی اجرای چنین نقشی برای آنان به وجود آمده بود. علاوه بر این جایگاه کارمندان و روابط آنها با جامعه، در کل بازتابی از قابلیت آنها برای اتخاذ تصمیمات مالی و تکنیکی، انتخاب پیمانکاران و ارایه خدمات بود.
مشارکت عمومی- خصوصی، پروژههای شهری، شهرداری،SWOT