نمونه قرارداد وکالت اخذ سند موتورسیکلت





بسمه تعالی

 

 

موکل : آقای / خانم .................................... فرزند : ...............................به شناسنامه شماره ............................ متولد ....................... صادره از ............................ به شماره ملی ................................. ساکن ........................................ ............................................

وکیل : آقای / خانم .................................... فرزند : ..................................به شناسنامه شماره ............................ متولد ....................... صادره از ............................ به شماره ملی ................................. ساکن ................................. ...................................................

مورد وکالت : با ارائه مدارک مثبته و موردنیاز مراجعه به شرکت ............................ و راهنمایی و رانندگی و امور حمل‌ونقل نیروی انتظامی ................. و کلیه شرکت‌های پست و سایر ادارات وابسته و پیوسته به آن‌ها و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذی‌ربط و ذیمدخل و اقدام در خصوص اخذ و دریافت کلیه مدارک ازجمله سند مالکیت کمپانی یک دستگاه موتورسیکلت ................... از نوع ....................... به مدل ................ به شماره بدنه ........................... به رنگ ..................... و به شماره نیروی انتظامی ........................ متعلق به موکل حسب الاظهاره و انجام کلیه امور اداری و قانونی مربوطه و قیام و اقدام به‌تمامی تشریفات لازمه و سپردن هرگونه تعهد و تصدیق امضاء و دادن رسید و پرداخت هزینه‌ها و مخارج قانونی و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه و اخذ کلیه اسناد و مدارک و ایصال اسناد و مدارک یادشده به موکل در قبال اخذ رسید .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن ازجمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می‌باشد و اقدام و امضای وی بجای اقدام و امضای موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

تاریخ

 

 

 

یادآوری: نمونه سند/پیمان بالا تنها در راستای آشنایی فراگیر کاربران گرامی با چارچوب فراگیر این‌گونه اسناد است. ازاین‌روی درستی و ریزبینی درون‌مایه نوشتار بالا نشانه تأیید پیمان دان شاقول نیست.

 

بازگشت به فهرست پیمان‌ها