قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر
-
۱۰۳۷۴۲/۳۲۲
1396/11/28
متن ضابطه

قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر

 

شماره 103742/322 -1396/۱۱/28

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
عطف به نامه شماره ۵۴۲۷۳/۴۵۴۸۴ مورخ 1396/۴/20 در اجرای اصل یک‌صد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری‌ اسلامی ‌ایران قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر که با عنوان «لایحه یک‌فوریتی اصلاح بند (۲) ماده‌واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر «به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ 1396/۱۱/۱0 و تأیید شورای محترم نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی


شماره ۱۵۳۱۷۸ -1396/۱۲/2
وزارت راه و شهرسازی
در اجرای اصل یک‌صد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست »قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر» که در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دهم بهمن‌ماه یک هزار و سیصد و نودوشش مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1396/۱۱/۱8 به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 103742/322مورخ 1396/۱۱/28 مجلس شورای اسلامی واصل گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

رئیس‌جمهور ـ حسن روحانی

 

قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر
ماده ۱ ـ در بند (۲) ماده‌واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر مصوب 1395/۲/20 عبارت «یا از محل سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی» پیش از عبارت «اقدام نماید» اضافه می‌شود.

ماده ۲ ـ در ابتداء و انتهای بند (۵) ماده‌واحده قانون، پس از عبارت «ورود و خروج (پاس) کشتی‌ها» عبارت «و همچنین ورود و خروج کالا به / از بنادر» اضافه می‌شود.
قانون فوق مشتمل بر دو ماده در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دهم بهمن‌ماه یک هزار و سیصد و نودوشش مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱396/۱۱/18 به تأیید شورای نگهبان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی

 

موضوعات مرتبط
موضوع
نمایش
دیدگاه ها
دیدگاهی یافت نشد