نمونه قرارداد کارجو





طرفین قرارداد

این قرارداد مابین …………………................…… به عنوان طرف اول قرارداد و آقای / خانم …………………… به شماره شناسنامه………… صادره از ……… به عنوان طرف دوم قرارداد (کارجو)  و سازمان / شرکت ……….………… به نمایندگی ……………………  به عنوان طرف سوم قرارداد (کارجو)  بر اساس مفاد ذیل منعقد می گردد و طرفین ملزم به رعایت آن می باشند

 

ماده 1- موضوع قرارداد

اقدامات لازم به منظور کاریابی برای کارجو توسط …....................…. و معرفی به کارفرما جهت اشتغال.

 

ماده 2- مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد بر اساس آیین نامه و دستورالعمل کاریابی ها مصوب وزارت کار و امور اجتماعی (فصل دوم-ماده 6)معادل یک ماه حقوق دریافتی کارجو از کارفرما می باشد.

 

ماده 3- تعهدات کاریابی

مرکز کاریابی جوینده کار را جهت استفاده از فرصت های شغلی به کارفرما معرفی و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می نماید.

 

ماده 4- تعهدات کارجو

کارجو ضمن رعایت ضوابط و مقررات محل اشتغال ، حق الزحمه کاریابی را بر اساس موارد زیر پرداخت می نماید:

4-1- یک ماه حقوق دریافتی کارجو از کارفرما طی 3 قسط متوالی

4-2- برای قرارداد کار با مدت کمتر از یک ماه حق الزحمه كاريابي به صورت تناسبي محاسبه خواهد شد كه اين ميزان معادل 10 روز كاري مي باشد.

 

ماده 5- اقامتگاه طرفين قرارداد

5-1- مركز مشاوره شغلي و كاريابي …………….…… آدرس ……………………………………………… تلفن ………………  فاكس   …………………

5-2- آدرس کارجو ……………………………………………………… تلفن ………………………

5-3- آدرس كارفرما ……………………………………………………… تلفن  ……………………

 

ماده 6- يكپارچگي قرارداد

قرارداد و پيوست هاي آن يك مجموعه جامع و يكپارچه اي را تشكيل مي دهند كه بين طرفين مورد توافق و تأئيد قرار گرفته است. قرارداد مذكور جايگزين كليه قراردادها، ترتيبات، مكاتبات و ارتباطات (چه شفاهي و كتبي) قبلي كه بين طرفين در ارتباط با موضوع قرارداد وجود داشته است، مي گردد.

 

ماده 7- تفکیک پذیری

چنانچه بخشی از این قرارداد براساس رای مرجع رسیدگی، غیرقابل اجرا یا غیرقانونی شناخته شود، صرفاً آن بخش از قرارداد بلااثر شده، لیکن سایر مواد همچنان لازم الاجرا خواهد بود.

 

ماده 8- تغییر و اصلاح

هرگونه تغییر در مفاد قرارداد، صرفاً با توافق کتبی و قبلی طرفین امکانپذیر است.

 

ماده 9- فورس ماژور

هر گاه به علت فورس ماژور يكی از طرفين قرارداد نتواند تعهدات خود را انجام دهد، عدم انجام تعهدات، نقض قرارداد تلقي نخواهد شد و قرارداد به قوت خود باقي خواهد بود.

 

ماده 10- تغيير نشاني طرفين قرارداد

هرگاه يكي از طرفين قرارداد نشاني قانوني خود را در مدت قرارداد تغيير بدهد بايد كتباً اين تغيير را به طرف ديگر ابلاغ كند و تا وقتي كه نشاني جديد به طرف ديگر اعلام نشده است ، كليه نامه ها ، اوراق و مكاتبات به نشاني قانوني ارسال و تمام آنها ابلاغ شده تلقي خواهد شد.

 

ماده 11- حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه اختلاف درخصوص اجرای قرارداد یا اختلاف در تفسیر و تعبیر مفاد قرارداد، موضوع ابتدا از طریق مذاکره فیمابین و صورت عدم حصول نتیجه از طریق داوری مرضی الطرفین قابل حل خواهد بود. موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب گردید. در صورت عدم پذیرش داور، موضوع از طریق مراجع قانونی ذیصلاح پیگیری خواهد شد .

 

ماده 12- تعداد نسخ / امضای طرفین/ تاریخ

این قرارداد در …… ماده، در تاریخ …………. در شهر …….. تنظیم و امضا گردید که دارای .. نسخه با اعتبار واحد است و با اطلاع كامل از مفاد آن به امضاي طرفين ميرسد.

 

امضای طرف اول                                                      امضای طرف دوم

…………………                                                    …………………….

امضای شاهد اول                                                      امضای شاهد دوم

…………………                                                    ………………………

 

 

 

یادآوری: نمونه سند/پیمان بالا تنها در راستای آشنایی فراگیر کاربران گرامی با چارچوب فراگیر این‌گونه اسناد است. ازاین‌روی درستی و ریزبینی درون‌مایه نوشتار بالا نشانه تأیید پیمان دان شاقول نیست.

بازگشت به فهرست پیمان‌ها